+یکی بعد اینکه از دلشکستگی و دلتنگی واسه عشقش تصویر و پست گذاشت،امشب از دلخوشیاش تصویر گذاشته:دلخوشی یعنی بدونی یه قلبی یه جایی به عشق تو میتپه
-دلم خوشه به دلخوشیت حتی اگر گذرا و کوتاه مدت باشه...
نوشته شده در شنبه یازدهم دی ۱۳۹۵ساعت 23:21 توسط سکوت| |
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
* امروز بارون اومد.سرکار بودم گفتم بوی بارونه.بعد دانش آموزم که از بیرون اومده بود گفت داره بارون میاد.باورم نمیشد.چون اصن هوا جو بارونی نداش.اونم تا اون حد که بارید....
نوشته شده در شنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۵ساعت 22:59 توسط سکوت| |
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44